ČOKOKREÁTOR
Ako si poskladať svoju vlastnú čokoládu?
1. krok: Cez menu Čokokreátor môžeš poskladať svoju vlastnú tabuľkovú čokoládu. Vyber si z ponúknutých možností: Horká čokoláda 60,1%/80%, mliečna čokoláda 33,6% a biela čokoláda 28%
2. krok: Vyber si posypy z jednotlivých kategórii. K tomu, aby si mohol vložiť svoju čokoládu do košíka, si musíš vybrať od 1 po 5 posypov.
3. krok: Pomenuj svoju čokoládu a umiestni do košíka.
4. krok: K ukončeniu objednávky prejdi do pokladne a zadaj údaje na účtovanie a doručenie.
5. krok: Vyber si z poskytnutých platobných možností a spôsobov doručenia.
ČOKO S FOTKOU
Aký je postup objednávky?
- Nahraj do našej appky 9 fotiek z tvojej galérie.
- Fotky môžeš editovať po kliknutí na vybratú fotku.
- Fotky k nám dorazia podľa tvojich nastavení a budú vytlačené jedlým farbivom na povrch bielej čokolády.
Ako dlho vydrží potlač?
Potlač by mala byť viditelná pri správnom skladovaní min. 6 mesiacov.
OBJEDNÁVKY
Ako rýchlo bude moja objednávka spracovaná?
Objednávky spracujeme ako rýchlo len vieme (cca. 2-3 dni), ale počas Vianoc a iných sviatkov sa môže stať, že dodanie potrvá aj týždeň. Preto Vám odporúčame v prípade súrnej objednávky zadať termín doručenia pri objednávaní čokolády do poznámky.
Môžem spraviť zmenu v mojej objednávke?
Samozrejme áno, ale nakoľko snažíme spracovať objednávky čo najrýchlejšie dajte nám vedieť o zmene do 24h od zadania objednávky. Zmeniť je možné aj obsah objednávky aj adresy dodania.
Neroztopia sa moje čokolády?
Čokolády posielame dôkladne zabalené a izolovné aj v zime aj počas leta. No nad 25°C Vám už nevieme garantovať, že čokolády dorazia v poriadku, hoci z našej strany všetko spravíme preto, aby to tak stalo, ale kontrolovať umiestnenie balíka počas dopravy nevieme. V prípade, ak k Vám čokolády nedorazia vo vysnívanej forme, dajte nám vždy vedieť.
ZĽAVOVÉ KUPÓNY
Mám viac kupónov, môžem si ich uplatniť naraz?
Naraz v našom systéme si môžete uplatniť len jeden zľavový kód.
REKLAMÁCIE
Ak chcete reklamovať vašu objednávku, vyplnte prosím vás náš reklamačný formulár. Ak ste vašu objednávku zaplatili na dobierku, alebo kartou poprosíme vás zaslať spolu s reklamáciou aj číslo vášho účtu pre prípadnú refundáciu.